دانشگاه متروپولیتن منچستر (Manchester Metropolitan University) پس از آنکه جایگاه معمول خود در رده‌بندی‌های انجام‌شده در سال‌های آغازین دهه را از دست داد، توانست جهشی سی‌پله‌ای را در جدول اتحادیه دانشگاه‌ها تجربه کند. این دانشگاه اکنون موفق به کسب بهترین جایگاه طی سیزده سال اخیر شده‌است. این پیشرفت بسیار قابل‌ملاحظه و سخت به شمار می‌رود، به‌ویژه با لحاظ کردن این نکته که دانشگاه متروپولیتن منچستر دارای رتبه دوم بیشترین تعداد دانشجوی مقطع کارشناسی در جدول رده‌بندی‌ها است.این دانشگاه در سال ۲۰۱۵ هشتصد دانشجوی ورودی جدید علاقمند به تحصیل در انگلستان را پذیرفت. استانداردهای ورودی این دانشگاه همچنان بالاتر از سایر دانشگاه‌های جدیدالتأسیس (تأسیس‌شده پس از سال ۱۹۹۲) است.

کیفیت عالی تدریس دانشگاه به واسطه کسب نشان نقره چارچوب برتری تدریس (TEF) مورد تایید قرار گرفته است.
پردیس دانشگاه در قلب شهر منچستر، بهترین شهر انگلیس برای زندگی، قرار دارد. در این شهر مراکز تجاری، فرهنگی، موسیقی، هنری، و ورزشی فراوانی وجود دارد.
این دانشگاه جزء ۲۰۰ دانشگاه برتر جهان با قدمت کمتر از ۵۰ سال است.
دانشگاه متروپولیتن منچستر از شهرت فراوانی در زمینه تربیت فارغ التحصیلان آماده به کار برخوردار است، و با بیش از ۷۰ انجمن تخصصی، و پیشتازان جهانی صنعت روابط قوی دارد.
همه دوره ها بر قابلیت های اشتغال تمرکز دارند و بسیاری از آنها نیز امکان کسب تجربه شغلی، از جمله شرکت در پروژه های فعال، کارآموزی و کاریابی را فراهم می کنند.

×

 

سلام

شما با قسمت پشتیبانی در ارتباط هستید

× پشتیبانی