Bangor University

چرا دانشگاه بنگور؟

واقع در کوهستان و در نزدیکی دریا، بنگور، مکانی است که باید در آنجا باشید. با وجود منابع مدرن و اجتماعی حامی در بنگور، می توانید به آنچه که می خواهید تبدیل شوید.

موسسات با سابقه با شهرتی بین المللی

دانشگاه بنگور در سال 1884، تاسیس شد، و به یکی از قدیمی ترین و معتبرترین موسسات اعطای مدارک تحصیلی در بریتانیا تبدیل شد. بیش از 125 سال است که دانشجویانی از سراسر دنیا از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند و  برای رسیدن به موفقیت های بزرگ در انتخاب حرفه خود، گام بر می دارند.

تنوع وسیع رشته های تحصیلی

دانشگاه بنگور، فرصتهای تحصیلی بی شماری را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد.

ما یک جامعه تحقیقاتی پویا هستیم که برنامه های پژوهشی معتبری را در سطح بین المللی انجام می دهیم و شما می توانید بخشی از این اجتماع باشید.

مکانی زیبا برای زندگی

واقع در نزدیکی کوهستان تماشایی اسنودونیا و در نزدیکی دریا، بنگور یکی از پر جاذبه ترین امکان برای تحصیل در بریتانیاست.

تجربه دانشجویی فوق العاده و مقرون به صرفه

شهر بنگور، شهری امن، کوچک و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است که کمترین آمار جنایت و هزینه زندگی را نسبت به سایر شهرهای دانشجویی دیگر دارد. دسترسی به هر چیزی در بنگور با پیاده روی امکان پذیر است، بنابراین دانشجویان نیازی به خرید اتوموبیل یا استفاده از وسایل نقلیه عمومی ندارند. دانشجویانی که مایلند از طریق حمل و نقل عمومی در داخل و یا خارج از بنگور سفر کنند، می توانند بلیط دانشجویی Arriva را خریداری کنند ارائه می دهد که موجب پس انداز فراوانی تا 30٪ صرفه جویی در کرایه اتوبوس می شود.

خوابگاه های دانشگاه، کتابخانه ها، سالن های سخنرانی، اتاق های سمینار و ساختمان های دانشگاهی دیگر، در فاصله چند قدمی تا مرکز شهر قرار دارند.

امکانات و منابع مدرن

همانطور که از یک موسسه با کیفیت انتظار می رود، این دانشگاه، به کتابخانه های متعدد و مفید، امکانات و منابع یادگیری با موضوعات خاص و IT مجهز است.

اجتماعی حمایتی

ما از شما در هنگام تحصیل در این دانشگاه حمایت می کنیم:

  • پیش از آمدن به بنگور و شروع به تحصیل
  • در طی تحصیل
  • و پس از فارغ التحصیلی

استقبال گرمی در بنگور در انتظار شماست

این شهر با داشتن دانشجویانی از بیش از 79 کشور دنیا، اجتماعی پوینده و بین المللی دارد و محیط یادگیری گرم و پشتیبانی را برای دانشجویان خارجی که آرزوی گسترش تمام استعدادهای بالقوه خود به کمک رشته های تحصیلی با کیفیت در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد را دارند، فراهم می آورد.

بنگور – برای آنچه که می توانید باشید

ما به خاطر کیفیت تجربه های دانشجویان خارجی در بنگور به خود افتخار می کنیم و شما می توانید از نظرات دانشجویان در مورد بنگور از سفرای دانشجویی و یا با نگاهی به پروفایل دانشجویی خارجی ما، و ملاقات آنلاین با آنها مطلع شوید.

رسالت دانشگاه

دانشگاه بنگور، دانشگاهی پژوهشی و پیشرو با شهرت بین المللی از جنبه های آموزشی و پژوهشی است که توسعه فکری و شخصی دانشجویان و کارکنان خود را پرورش داده، محیطی حمایتی و چند فرهنگه را به وجود آورده، دسترسی گسترده و فراگیر را ترویج می کند و رفاه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ولز و جوامع گسترده تر وابسته به آن را حمایت می کند. دانشگاه بنگور، در سطح منطقه ای، ملی و بین المللی به عنوان یک مرکز برتر ارائه دهنده رشته های دانشگاهی با پورت فولیوی متنوع و تجربه های با کیفیتی که به دانشجویان و اساتید ارائه می دهد، شناخته خواهد شد

×

 

سلام

شما با قسمت پشتیبانی در ارتباط هستید

× پشتیبانی